EP #22: Subscription Talks Live. Fra maskinrummet. Anti-Churn - 5 påstande. Vi taler med Marie Lykke Lützhøft, TV2 Play og Rasmus Lindstrøm, Mofibo.
Anti-Churn er et yderst hot emne her i efteråret ’22. Det er nu, at abonnementsforretningerne skal vise sit værd. Er der fastholdelsespotentiale i værditilbuddet? Er kunderelationen stærk nok? Er der skabt tilstrækkelig tillid, således, at engagementet kan øges yderligere? Har vi allokeret penge til fastholdelse – eller har vi fortsat kun et salgsbudget? Er hele organisationen opmærksom på den vigtigste opgave af dem alle: Fastholdelse af kunden? Alle disse spørgsmål og mange flere drøfter vi i dette special-afsnit af Subscription Talks, hvor vi har optaget vores morgenseminar, torsdag den 17. nov. 2022 om netop Anti-Churn.
Vært, Jonas Juul Jeppesen og medvært, Anders Sørensen samtaler med Marie Lykke Lützhøft, TV2 Play og Rasmus Lindstrøm, Mofibo.
Tak til erhvervspraktikant Karla Kruse Jeppesen fra Holme Skole, 8B for den fine illustration af vores panel.